Rap-Center

همه ی اخبار ها و حاشیه های رپ فارسی

Rap-Center

همه ی اخبار ها و حاشیه های رپ فارسی

Rap-Center
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ترک جدید شاهین نجفی به نام شیون

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

خوب با سلامی دوباره امشب با یه ترک جدید از شاهین نجفی در خدمتتون هستیم

 

خواننده: شاهین نجفی

کاور: دارد

متن: دارد

پخش آنلاین: دارد

 

.

متن:

از من نپرس علت شعر های خونین را

از من نپرس چرایی پیشانی پر چین را

از من نپرس کای روی کودکی ام را

شکره کردن در شعر نور شمس صدای من است

من آمده ام تا پرنده غم درون شاخه های سوراخم لانه کند

تا روح عروس های مرده درون حجله

تا واو وا** زن های اخ** کردستان

تا زخم های سیاه جقلن در مردآب

با زانوان شکسته مهدی در کلانتری

و گوش های چرکین ممد دماغ

تر** کجاست؟ در حومه ی عمو

ماهی سفید وو گون و کش میگه ور

با صد کیلو مهرداد حبس عبد

زن ها که شیون از به خدا بی گناه گردن از تناب غیاب

شلوار ش** و خیس و خون و گلاب بود 

دمپایی تنها

مادر بمیرد از شیوه ی شیون زدن تزسیم کرد

من بچه بودم ارتفاع همیشه بلندای دار

با شصت کیلو که منم چک خورده چاقو خورده خواهران بزرگ

شعار شعار شعار کثافت ها 

زانو بزن کثافت قدسی شر

زانو بزن بگو و بخور قسم شغال های مدافع جنس های جدید را

شب ها خدا برای ما میمیرد 

شب ها خدا برای ما میمیرد 

هر شب صدای علت از من نپرس های من از گوشم که کر 

پرده پاره شد و افتاد روی اجاق

از من نپرس

گریه ندارد این که پشت کاپوت ماشین مسافر پلاژ ندیدی دیوانه شدی

زن های سی** بزرگ تهرانی

با لحجه های عمیق و دستان کوچکم

مهدی از پشت شیشه حمام: ممد کجاست؟

لندن

همان که کافه های ووی و ویگن با کیک های برژوا صفت جگرت

لندن کجا و تو کجا قراعت منشادی و خیمه و غمه

لندن کجا و تو کجا

از من نپرس، از من نپرس

من مادرم هنوز میخواهمش

هنوز بوی ترشی تره

من مادرم هنوز

زود چهل ساله شدی پسر

من مادرم بوی رنج برنج

من، میچکد از کوچه های سبیلت خور

از من نپرس...

ویلانگه نوخ به چوخ بروم در میان غریبای زبان پریش

در میان وطن های تلخ هم وطن های بی گذر نامه

پاساپورت پرت (آلمانی) قبالت از تراکم سخت

جک جک پناه به خدای جازم و جبار

ببیدار شدم از من نپرس

شب ها خدا برای ما میمیرد 

شب ها خدا برای ما میمیرد

شب ها خدا برای ما میمیرد 

شب ها خدا برای ما میمیرد

. 

.

 

دانلود:

.

.

دانلود با کیفیت 128

 

دانلود با کیفیت 320

 

 

امیدوارم لذت برده باشید...

 

نظرات (۸)

  • آرمین حسام
  • کلمات قلمبه سلمبه رو که برای چارتا آدم بی سواد باسواد خوانده بگی و معنی شو حتی نفهمن برای اینکه نشون بدن به دیگری که آدم با کلاس و فهمیده ای هستن گوش میدن این آهنگارو حفظ میکنن و مدام میگن فقط این آهنگ شاهین... چیییییی میگه... خوب چی میگه؟ بگو اگه راس میگی معنی ترانشو بگو بخدا اگه بدونی خودش هم نمیدونه چی نوشتا کمیکال و ال اس دی زده تو هپروت بوده خودکار و قلم کنارش بوده دست برده چارتا کرسی شعر نوشته و موزیک راک مسخره رو گذاشته روش چون چارتا اصطلاح ترش تره و شیون زنان شمال اورده تو ترانش دیگه تمام شمال نشینا و شمالی تبار ها طرفدار مخلص شاهین متفکر شدن
  • خطاب به گاو
  • خوب چرت میگه تو چرا دنبالشی؟! 🤣
    از تو با این درک بالا بعید
    ما خنگو به قول شما ال سی دی میزنیم!
    شما باهوش گوش نکن
    اینکه اکثر ترانه هاش موزیک های خیلی قوی داره که شکی درش نیست ولی اگه کسی نمیفهمه معنی و مفهوم کلماتش رو میتونه بره دنبالش. بره تحفیق کنه مطالعه کنه ببینه فازش چی بوده؟ ببینه درسته یا به قول خودت کرسی شعره.
    ولی خب مستر جان درست نیست بگی تموم شمال که عاشقش شدن همه نمیفهمن و ادای فهمیده ها رو در میارن بخاطر همین دارن گوش میدن و شما عاقلی فقط
    متنی که نوشتی کلی غلط داره نسبت به متن اصلی
    عزیز دلی که خودتو روشنفکر میدونی میای دربارهی شاهین نظر میدی و چرت و پرت میگی تو دوست نداری گوش نده مجبورت که نکردم گوش بدی نظر الکی بدی
    دوست عزیز . من دقیقا همین حسی که گفتی چرت و پرته و هیچکی نمیفهمه رو دارم.منتها نه به اشعار شاهین.بلکه به قرآن مجید.کسشعر محضه قران.همین
    ارامش محضه این اهنگ
    خیلی قشنگه
    بابد درکش کنید تا بفهمی چی نوشته
    خواهشا کامنتای بی مورد و نامناسب نزارید
    شعور و شخصیت خودتونو نشون همه ندید
    عالی بود 💕
    چرا الکی وقتی متن رو نمیفهمی میای مینویسی کجا این چرندیات توی شعر شاهینه؟!
    اینو میگه:
    شکوه کردن در شعر دون شان صدای من است. من امده ام تا پرنده ی درد درون شانه های سوراخم لانه کند. ماشالله کلشو اشتباه نوشتی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی